Friday, July 24, 2009

comeikahnginj

cita tok plek ckit eh
becampo adok somanya..
kembang idong la pulak
ok ok
ku cita tok

once sepon a time
aq gi pasar
tba2 nak,aku jumpa otomen bha
mok tauk otomen apa??
otomen tiga bha

apa gik,aku pun nyanyi lah lagu otomen ya...
kdk tok lagunya
tigah,ali goso,tigah,ayume ne ugeh...
dahya aku x apal ilak

dah otomen ya pgi ya
muncol gik king kong
betapa paniknya aku masa ya
aku running laju2
agak rah paxen

dah sampe paxen ya,
apagik aku agak lah kedai toy 'R' us
mok buy something
bepeloh ku masa ya

mok banje paxen oleh aku
tba2,dah jumpa bnda ya
ya itu UNO ATTACK

dah dpt brg ya,aku running agak dinosour..
eh..bkn..T-rexlah..eh..bkn!!king kong..

tegah2 ku blakang king kong tek ya,aku pun besedia mok baling uno attack tek
yg ku meli harganya 2 inggit ya bha..
baruk jak mok tikam uno ya,sekali ano datang!!
warghh...!!tekejut sungguh aku time ya

No comments:

Post a Comment